diumenge, 12 de febrer del 2012

LA GRIP



Aquesta darrera setmana, sense demanar permís i sense que ningú l’hagués convidada, ens ha visitat algú que ens ha deixat el curs una mica “tocat”: LA SENYORA GRIP.
Sembla que aquest bacteri pesat i antipàtic es va instal·lar a 4t de primària i s’hi va trobar de primera ja que es va carregar a mitja classe, inclosa jo. Un dia en faltaven onze o dotze, un altre dia vuit o nou, un altre cinc o sis i així, anar fent, fins a completar la setmana. Sort que la Maria s’ha fet càrrec dels supervivents.
Avui, espero que ja tots recuperats, encara que arrossegant esternuts, tos o pessigolles al coll, comencem la setmana com si res hagués passat i tots junts i ben avinguts tornem a la feina de cada dia.
Salut per tots... sense oblidar mocadors, xarops i vitamina C.

13 comentaris:

  1. Buf! Sort que jo m'he salvat de la grip!! Montse m'alegro que ja estiguis bé!

    ResponElimina
  2. Montse,hi ha alguns que ens hem salvat de la grip, de moment.Mira el dia de piscina, només erem 12!!!

    ResponElimina
  3. Jo no m'he salvat de la grip Montse, però ja estic bé igual que gairebé tothom!!!!

    ResponElimina
  4. Jo m´he salvat estic molt contenta de que ja estiguis bona.Erem molt pocs a classe.

    Irene

    ResponElimina
  5. Yo no me he salvado de la gripe Montse,pero ya me encuentro màs sano

    ResponElimina
  6. Jo vaig estar tota la setmana malalt

    ResponElimina
  7. No m'he salvat pero estic millor

    ResponElimina
  8. Jo estava una mica constipat,quan vaig anar a piscina se'm va curar!!

    ResponElimina
  9. És increïble que hi hagui hagut tants afectats per la snyora grip!

    ResponElimina
  10. Jo m'he salvat !! Us hem trobat a faltar a tots !,

    ResponElimina
  11. Jo le enganxada però ja estic bè.Però les pessigolles al coll no s'hem aniran mai!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ResponElimina
  12. Jo emb vaig salvar de la grip,pero per poc la enganxo.

    ResponElimina